رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درحالی به رئیس جدید رژیم صهیونیستی تبریک گفت که فلسطینیان در رام الله خواستار برکناری محمود عباس شدند.

 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماسی تلفنی انتخاب «اسحاق هرتزوگ» را برای تصدی سمت رئیس جدید رژیم صهیونیستی، به او تبریک گفت.

عباس در این تماس درخصوص برداشتن گام‌های عملی درزمینه دستیابی به صلحی عادلانه و همه‌جانبه نیز با هرتزوگ صحبت کرده است.

همچنین رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از هرتزوگ خواسته است تا در غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی نیز آرامشی همه‌گیر برقرار شود.

تظاهرات فلسطینیان برای برکناری محمود عباس

محمود عباس درحالی با رئیس جدید رژیم اشغالگر صهیونیستی تماس برقرار کرده است که مردم فلسطین در میدان «المناره» واقع در شهر «رام الله» مقر اصلی تشکیلات خودگردان فلسطین، علیه او شعار می‌دادند و خواستار برکناری او از مقامش بودند.

مردم فلسطین در اعتراض به ترور «نزار بنات» فعال سیاسی فلسطینی و منتقد سیاست‌های تشکیلات خودگردان که به‌دست مأموران امنیتی این تشکیلات ترور شده، چندین روز است که دست به تظاهرات اعتراضی زده‌اند و شعار‌هایی علیه محمود عباس می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۱ تير ۱۴۰۰
بفرماااااااااااااااا.اینا خودشون یکی یکی دارن سازش می کنن با اسرائیل این از تشکیلات خودگردان .اون از امارات و عربستان و لبنان و...
ما داریم سنگ کی رو به سینه می زنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اینا به پیامبر و اولاد پیامبر رحم نکردن هرجا نون بیشتری بهشون برسه میرند اون سمت .ایران و ایرانی هم از نظر اینا غیربرادر هست
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۵۵ ۲۱ تير ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
همین خائنین وطن فروشان به اسلام و مسلمین همچون این مردک کثافت خائن رذل پست فطرت محمود عباس غربگراها در فلسطین اشغالی و در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص باعث شدند فلسطین بیش از هفتاد سال در آتش خون ویرانی و آوارگی و شکنجه شدن و کشتار بی رحمانه کودکان و نوجوانان و مظلومان بی دفایان در خود قوطه ور شود و همچنان ادامه داشته باشد این وضعیت اسفناک برای فلسطینیان مظلومان جهان اسلام اگر نه تا حالا اثری از این رژیم جعلی سفاک جنایتکار نکبت اشغالگر غارتگر حرامیان صهیونیستی در فلسطین و قدس شریف مظلوم وجود نداشت و همان سالهای اول تشکیل رژیم صهیونیستی نابود شده بودند به هفتاد و اندی سال اشغالگری طول نمی کشید . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه آزاده اندیشانه عادلانه خداپسندانه .
آخرین اخبار