فرماندار ورزقان گفت: تفاهم‌نامه احداث ۳۴ باب مدرسه در شهرستان ورزقان به امضا رسیده که با احداث آن‌ها با مدارس کانکسی در ورزقان خداحافظی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،خانی  فرماندار ورزقان گفت: تفاهم‌نامه احداث ۳۴ باب مدرسه در شهرستان ورزقان مابین اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس آذربایجان شرقی و شرکت ملی صنایع مس ایران و بنیاد علوی به امضا رسیده که با احداث آن‌ها با مدارس کانکسی در ورزقان  خداحافظی می‌کنیم.

او با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش زیر بنای توسعه است، اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد آموزشی و تربیتی باید در برخورداری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد توجه بسیار قرار گیرد تا آینده سازان این کشور در محیطی مناسب آموزش و پرورش یابند و در این مسیر قوه مقننه با تصویب قوانین جدید کارشناسی می‌تواند نقش موثری ایفا کند.

خرید تبلت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال  برای دانش‌آموزان

او همچنین از انجام پیگیری‌های لازم برای خرید تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند شهرستان های بخش مرکزی ورزقان و خاروانا خبر داد و اظهار کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران در این راستا مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به حساب مشارکت‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان واریز کرده است.

خانی استفاده بیشتر و بهتر از ظرفیت مجتمع مس سونگون برای تجهیز و توسعه مدارس شهرستان را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: هوشمند سازی مدارس و تامین زیرساخت‌های لازم در این نهاد می‌تواند به پویایی و شکوفایی آموزش و پرورش منجر شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار