امیرشاکری گفت: ضایعاتی‌های شهر حمیدیا با همکاری دادستانی یزد تا پایان تیرماه جمع آوری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، امیر شاکری شهردار حمیدیا یکی از مشکلات بزرگ این شهر را رشد روز افزون تعداد ضایعاتی‌ها دانست و گفت: گسترش تعداد ضایعاتی‌ها در شهر علاوه بر اینکه چهره شهر را زشت می‌کند امنیت و بهداشت شهر را به مخاطره می‌اندازد لذا به زودی با همکاری دادستانی عملیات جمع آوری ضایعاتی‌های حاشیه شهر آغاز می‌شود.

او ادامه داد: بر اساس پیش بینی انجام شده ضایعاتی‌های شهرحمیدیا تا پایان تیرماه جاری جمع آوری خواهند شد و این افراد می‌توانند فعالیت خود را در شهرک ضایعات یزد ادامه دهند.

شهردار حمیدیا  یکی از دغدغه‌های اهالی شهر حمیدیا را وجود اتباع خارجی غیرمجاز در شهر دانست و گفت: به همین منظور لازم است بین دستگاه‌های مسئول این حوزه، جهت ساماندهی وضعیت اتباع ساکن شهر حمیدیا در چارچوب قانون، هم افزایی صورت بگیرد تا دغدغه‌ها و مسائل موجود در این زمینه مرتفع شود.

شاکری از حاشیه نشینی به عنوان یکی از معضلات بزرگ شهر‌ها یاد کرد و اظهارداشت: متاسفانه در منطقه مجاور شهرحمیدیا؛ اراضی حدفاصل روستای سیدمیرزا و این شهر، شاهد شکل گیری و گسترش پدیده حاشیه نشینی هستیم که این موضوع خطرات و آسیب‌های امنیتی و سلامتی را به دنبال خواهد لذا انتظار می‌رود سازمان‌های مرتبط به این مهم ورود کنند.

او همچنین با بیان اینکه با جدیت در برابر ساخت و ساز‌های غیرمجاز شهر ایستادگی خواهد شد، اظهارداشت: با همکاری کمیسیون ۱۰۰ و با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی، نظارت بر روند ساخت و ساز‌های سطح شهر تشدید و با متخلفان برخورد می‌شود.

شهردار حمیدیا در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت ارتقاء سطح امنیت اجتماعی در شهر‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: برقراری گشت‌های مشترک شبانه با پلیس، روشنایی معابر و نقاط تاریک و نصب دوربین در برخی از مناطق شهری سه مورد از مهمترین اقدامات شهرداری حمیدیا جهت ارتقاء امنیت شهر و آسایش شهروندان است.

شاکری در انتها با بیان اینکه نیروی انتظامی محور اصلی بحث‌های امنیتی است و تمامی فعالیت‌های این حوزه باید با مدیریت نیروی انتظامی صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: شهرداری حمیدیا آمادگی هرگونه همکاری با نیروی انتظامی را دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.