تیم فوتبال رایکا بابل فردا مهمان تیم مدعی بادران تهران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هفته سی و سوم و ماقبل پایانی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه فردا دوشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ با انجام ۹ بازی همزمان در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های حسای این هفته تیم رایکا بابل در ورزشگاه کارگران تهران، مهمان تیم مدعی بادران است.

ریکا‌های بابلی که هفته گذشته با نمایش یک بازی زیبا و مالکانه توانستند سه امتیاز ارزشمند را در مقابل تیم قعر جدولی نود ارومیه بدست بیاورند حالا با خیالی راحت به مصاف رقیب متمول و صدر جدولی خود خواهند رفت و برای بدست آوردن جایگاهی مناسب تلاش خواهند کرد.

جدال جذاب استقلالی‌های سابق این بار در قامت مربی دو تیم در این بازی دیدنی خواهد بود.

تیم بادران تهران و شاگردان امید روانخواه عزم خود را جزم کرده اند تا با غلبه بر رایکا مسیر خود را برای صعود به لیگ برتر هموار کنند، اما بابلی‌ها با تمام قوا در مقابل تیم بادران صف آرایی خواهند کرد.

شاگردان پیروز قربانی در تیم رایکا، سرنوشت تیم صعود کننده را رقم خواهد زد چرا که آن‌ها هر نتیجه‌ای که مقابل بادران به دست بیاورند در صعود تیم‌ها تاثیر گذار خواهد بود.

دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه شهدای سیمرغ برگزار شد که رایکایی‌ها با یک کامبک جذاب موفق شدند در نیمه دوم با وجود اینکه با نتیجه دو بر صفر از حریف متمول خود عقب بودند، سه گل بزنند و در پایان نیز با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی ارزشمندی در مقابل تیم بادران تهران برسند.

تیم فوتبال رایکا بابل با کسب ۱۰ پیروزی، ۱۰ تساوی و ۱۲ شکست ۴۰ امتیازی است و در رده دوازدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد و در آن سوی میدان نیز تیم بادران تهران با ۱۶ پیروزی ۶ تساوی و ۱۰ شکست با ۵۴ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.