تیم رایکا بابل امروز میزبان نود ارومیه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هفته سی و دوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز یکشنبه ۱۳ تیرماه از ساعت ۲۰:۳۰ بصورت همزمان در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته تیم فوتبال رایکا بابل در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل میزبان تیم نود ارومیه خواهد بود.

بازیکنان رایکا که در بازی گذشته نتوانستند از سد تیم پر مهره مس کرمان عبور کنند حالا به مصاف تیم نود ارومیه خواهند رفت تا دومین پیروزی خود را با پیروز قربانی به دست بیاورند.

در آن سوی میدان نیز تیم نود ارومیه که در انتهای جدول قرار دارد و آخرین نفس‌های خود را در لیگ یک می‌کشد به بابل سفر کرده و در صورت پیروزی در این دیدار به بازی‌های آینده امیدوار می‌شود.

بازی‌های سه هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال به خاطر حساسیت‌های بالا و پایین جدول، به صورت همزمان برگزار می‌شود و تیم رایکا امیدوار است با پیروزی در این بازی، خیال خود را از بابت ماندن در لیگ دسته یک راحت کند.

تیم فوتبال رایکا بابل با کسب ۹ پیروزی، ۱۰ تساوی و ۱۲ شکست ۳۷ امتیازی است و در رده چهاردهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد و در آن سوی میدان نیز تیم نود ارومیه با ۶ پیروزی ۹ تساوی و ۱۶ شکست با ۲۷ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار