رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج از برگزاری پنجمین رویداد شتاب با عنوان نقش انرژی‌های نو و تجدید پذیر در زیست پذیر کردن شهر‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، میروکیلی، رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج با اشاره به برگزاری پنجمین رویداد شتاب با عنوان نقش انرژی‌های نو و تجدید پذیر در زیست پذیر کردن شهر‌ها به میزبانی مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج، گفت: هدف از برگزاری رویداد شتاب کشف استعداد‌های برتر، پرورش خلاقیت‌ها و تلاش برای خلق ثروت و توسعه اشتغال، کارآفرینی و تولید محصولات دانش‌بنیان است.

رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج افزود: برگزاری استارت آپ‌ها فرصتی مناسب برای تمامی فعالان وعلاقه‌مندان است تا ضمن آشنایی با ماهیت رویداد‌ها با حوزه کارآفرینی، ایده پردازی، ارائه مدل کسب‌وکار، تجربه و مهارت لازم را کسب کنند.

فراهانی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز نیز در خصوص برگزاری رویداد‌ها گفت: برقراری ارتباط بین صاحبان ایده و سرمایه‌گذار برای تحقق تولید دانش‌بنیان و خلق ثروت و رفع معضلات و چالش‌های مدیریت شهری از مهم‌ترین اهداف برگزاری این‌گونه رویداد‌ها است.

در این دوره ۱۲ تیم با محوریت انرژی‌های نو به مدت چهار ساعت باهم به رقابت پرداختند که پس از داوری سه ایده برتر انتخاب و موردتقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.