رئیس انجمن شرکت‌های دانش بنیان البرز با اشاره به ظرفیت های خلاقانه در حوزه دانش بنیان و استارتاپ گفت: رویدادهای فناورانه در شاخه‌های مختلف تولیدی استان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فائق زرافشان، رئیس انجمن شرکت‌های دانش بنیان البرز در ارتباط با برگزاری نخستین رویداد استارت آپی استان در حوزه صنعت ساختمان و بتن که در محل شرکت آپتوس ایران برگزار شد، گفت: در این رویداد طرح‌های فناورانه در زمینه صنعت ساختمان از جمله فرآورده‌های بتنی ارائه شد.

رئیس انجمن شرکت‌های دانش بنیان البرز با اشاره به ظرفیت‌های مورد توجه در قالب ۱۰ ایده فناورانه ارائه شده در این رویداد، افزود: بیشتر این طرح‌ها ایده‌هایی از سوی جوانان ما و طرح‌هایی مکمل برای اقداماتی است که تاکنون در صنعت ساختمان سازی کشور در زمینه تولید مصالح ساختمانی، فرآورده‌های بتنی و دیگر ملزومات این صنعت استفاده شده است.

زرافشان با تاکید بر اهمیت برگزاری چنین رویداد‌هایی در دیگر شاخه‌های تولیدی استان گفت: در سایه انجام چنین رویداد‌هایی شرکت‌های فعال در صنایع مختلف از جمله بتن استان فرصت‌های لازم در قالب بهره برداری از توان علمی این ایده‌های فناورانه را در مجموعه تولیدی خود فراهم می‌کنند.

او با اشاره به این که در پارک علم و فناوری هم مقرر شده که با راه اندازی یک مرکز همایش‌ها رویداد‌هایی فناورانه در شاخه‌های مختلف برگزار شود، افزود: بکارگیری تمامی امکانات موجود در قالب حمایت از دانش بنیان‌ها و گروه‌های استارت آپی مدنظر است.

زرافشان گفت: در اتاق بازرگانی البرز هم با توجه به ظرفیت کمیسیون‌های تخصصی و از طرفی آغاز به فعالیت انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان این فرصت فراهم است که حمایت‌های لازم از برگزاری رویداد‌های فناورانه در شاخه‌های مختلف را داشته باشیم.

انتهای پیام/ ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.