استاندار خراسان شمالی گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی بر اساس رنگ بندی شهرستان‌های خراسان شمالی و در تمام موارد الزامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت: تاکنون میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح استان رضایت بخش نبوده که نباید به سمت افزایش تعداد موارد بستری‌ها پیش برویم.

شجاعی با تاکید بر اینکه نظارت‌ها در تمامی بخش‌ها تشدید می‌شود، افزود: دستورالعمل های بهداشتی باید در تجمع ها، مراسم‌های مختلف، کسبه‌ها و بازاریان و تالار‌ها بر مبنای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا اعمال شود و کسی تحت هیچ شرایطی حق اظهار نظر شخصی در این خصوص را ندارد.


بیشتر بخوانید


شجاعی با بیان اینکه اقدامات و برخورد جدی با تالار‌های متخلف صورت گرفته، عنوان کرد:برخورد‌ها با مدیریت تالار‌ها شدیدتر خواهد شد.

او  افزود: مشکلات اقتصادی کسبه‌ها و تالار‌ها بر کسی پوشیده نیست، اما اولویت اصلی کار ما سلامتی مردم است پس بر اساس رنگ بندی شهرستان‌ها نظارت‌ها تشدید شود.

استاندار خراسان شمالی گفت: ادارات و سازمان‌های متولی نیز باید رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی را اعمال کنند.

شجاعی عنوان کرد: تمام فرمانداران نیز باید بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا برنامه‌ها را اجرایی کنند.

استاندار خراسان شمالی اطلاع رسانی توسط صداوسیما و رسانه‌ها را مهم دانست و گفت: اعضای ستاد مدیریت بیماری کرونا و دستگاه‌های اجرایی متولی استان باید بحث انسجام اجتماعی و کمک از رسانه‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.