مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : روز پنجشنبه هفته گذشته با تعطیلی ادارات در بخش خانگی خاموشی نداشتیم .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افشین محلوجی مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه روز پنجشنبه هفته گذشته با تعطیلی ادارات در بخش خانگی خاموشی نداشتیم، گفت : هنوز آمار دقیقی از میزان تاثیرگذاری و صرفه جویی برق با تعطیلی ادارات در دست نداریم، اما قطعا این روش در کاهش خاموشی‌ها تاثیرگذار است.

او گفت : در حال حاضر پیک مصرف روزانه برق این استان، ۷۴۰ مگاوات است که در این روز‌های گرم تابستان بیشتر سعی می‌کنیم با تفاهم بخش صنعتی، قطعی‌ها به طرف صنایع ببریم تا برق مشترکان خانگی کمتر قطع شود.

او با بیان اینکه امروز در سطح استان خاموشی خواهیم داشت که در سایت این شرکت جدول زمان بعدی آن اعلام شده است، از مشترکان خانگی خواست به صورت دغدغه مندانه رعایت مصرف بهینه برق را جدی بگیرند و از استفاده وسایل پر مصرف در زمان اوج پیک مصرف ساعت ۱۲ تا ۱۸ خودداری کنند.

محلوجی با اشاره به اینکه روزانه برنامه خاموشی‌ها در سایت شرکت توزیع برق استان کرمانشاه به آدرس www.kpedc.ir اطلاع رسانی می‌شود، افزود: اعمال مدیریت بار با برنامه در استان به صورت عادلانه و با رعایت مساوات بین شهر‌های استان، روستا‌ها و محلات مختلف تقسیم بندی شده و شهروندان درصورت خاموشی بیش از ۲ و نیم ساعت می‌توانند مراتب را به شماره ۱۲۱ (حوادث و اتفاقات) گزارش کنند.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: شهروندان در صورتی که با خاموشی‌های بیش از ۲ و نیم ساعت روبه رو شدند موضوع را با سامانه ۱۲۱ مربوط به حوادث و اتفاقات این شرکت گزارش کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.