رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۶۲ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در یاسوج کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ ایرج بختیاری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه وبویراحمد از کشف ۶۲ کیلو و ۲۰۰ گرم  مواد مخدر از نوع تریاک در جاده یاسوج - اصفهان خبر داد.
 
بختیاری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ ی مواد مخدر در جاده های  استان بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در جاده یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی دایر کردند.
 
او با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر حین ایست و بازرسی در جاده یاسوج به اصفهان به یک دستگاه خودروی سواری چری مشکوک شدند و آن را متوقف کردند، افزود: ماموران در بازرسی از  این خودرو مقدار ۶۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
 
بختیاری اضافه کرد: در این رابطه یک تن دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدرد در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد، گفت: هم استانی ها اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.