معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: کهگیلویه وبویراحمد در زمینه مدیریت کرونا و اجرای طرح‌ های اقتصاد مقاومتی عملکرد مطلوبی دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور و مسئول معین پیگیری مصوبات اقتصاد مقاومتی و کرونا در دیدار با حجت السلام والمسلمین حسینی  نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شجاع و غیور کهگیلویه وبویراحمد در جبهه های حق علیه باطل و مبارزه با طاغوت به خوبی نقش آفرینی کردند و بی توقع بودند.

امیری هدف از سفر به یاسوج را پیگیری وضعیت کرونا و اقتصاد مقاومتی به دستور رئیس جمهور عنوان کرد و افزود: این استان دو پیک کرونا را پشت سر گذاشته ولی کشور وارد پیک پنجم شده همچنین در زمینه غربالگری رتبه اول کشور را دارد.

او ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد کمترین فوتی ها را داشته و عملکرد خوبی در این زمینه به خود اختصاص داده است.

امیری اضافه کرد:کارهای خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی وزیر ساخت های استان در حال انجام است که تا تحویل دولت دوازدهم به  حجت الاسلام رئیسی همچنان همانند روز اول دولت، پای کار خواهیم بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین به موضوع وجود برخی حواشی در کشور که سرمایه ها صرف آن می شود اشاره کرد و گفت: این استان به دلیل وحدتی که نماینده ولی فقیه بین مسئولان ایجاد کرده از این مسائل وجود ندارد.

او اضافه کرد: رئیس جمهور تاکید دارند تا اطلاعات کشور را در اختیار حجت الاسلام رئیسی قرار دهیم و همکاری لازم را نیز داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان نیز با اشاره به دلاور مردی ها و شجاعت های کهگیلویه وبویراحمدی ها از زمان طاغوت تاکنون گفت: با تلاش ارزشمند نظام مقدس ومردم، خدمات رسانی به استان انجام شده که تا قبل از آن این گونه نبود.

حجت السلام والمسلمین حسینی به ظرفیت های استان اشاره کرد و افزود: یک سری طرح ها در استان هنوز نیمه کاره هستند که انتظار می رود توجه جدی در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.