شهردار سنندج از آغاز عملیات ساماندهی پارک سپیدار سنندج به عنوان پارک موسیقی خبرداد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حشمت الله صیدی شهردار سنندج گفت: عملیات احداث بوستان موسیقی در پارک سپیدار سنندج آغاز شده و احداث آمفی تئاتر روباز در قسمت پایین دست، ساماندهی فضای سبز محوطه و بازسازی وضع موجود سنگفرش‌ها و سکو‌های پارک از اهم اقدامات در حال اجرا در راستای ساماندهی این پارک بعنوان بوستان موسیقی است.

صیدی اظهار داشت: با توجه به اینکه سنندج توانست در سال ۹۸ به شبکه شهر‌های خلاق جهان در زمینه موسیقی بپیوندد بنابراین تمامی فعالیت‌های اجرای شده در سطح شهر با تم‌های فرهنگی بویژه موسیقی اجرا شده است.

او گفت: براساس مصوبه شورای شهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد بوستان موسیقی در محل پارک سپیدار احداث شود.

شهردار سنندج افزود: پارک سپیدار که در مرکز شهر سنندج در خیابان کشاورز واقع شده با درختان سپیدار کهنسال در جنب عمارت وکیل دارای فضایی دیدنی و بسیار زیبا است.

صیدی گفت: ساماندهی و بهسازی پارک سپیدار با مساحت ۵ هزار مترمربع با کمترین مداخله توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبزشهری شهرداری سنندج در حال اجرا است.

اوبیان کرد: احداث آمفی تئاتر روباز در قسمت پایین دست پارک جهت افزایش دعوت بازدیدکنندگان به سمت انتهای پارک از مهم‌ترین اقدامات در همین راستا است.

شهردار سنندج تصریح کرد: ساماندهی فضای سبز محوطه و بازسازی وضع موجود سنگفرش‌ها و سکو‌های پارک نیز انجام خواهد شد.

صیدی عنوان کرد: با احداث آمفی تئاتر روباز در سطح این پارک امکان برگزاری مراسمات فرهنگی و هنری و اجرای موسیقی در آن فراهم خواهد شد.

انتهای یپام/م

برچسب ها: بوستان ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.