امام جمعه دزفول بر ضرورت تعریف پیوست فرهنگی برای طرح‌های عمران شهری از سوی شهرداری تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول گفت: منتخبان شورا باید به دنبال شهرداری توانمند، انقلابی و جهادی باشند و شهردارش باید پاسخگو و با شورای شهر هماهنگ و همدل باشد، به نظریه خبرگان، کارشناسان و آگاهان اعتماد کند و قائل به پیوست فرهنگی باشد.

او با بیان اینکه دزفول ظرفیت‌های فراوانی در حوزه گردشگری دارد و اگر پروژه‌ها پیوست فرهنگی داشته باشند ناهنجاری‌های فرهنگی به حداقل می‌رسد، افزود: باید برای ازدواج آسان یا کم هزینه در جامعه فرهنگ سازی شود و مردم و مسوولان باید در جهت نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان تلاش کنند تا زمینه ازدواج جوانان فراهم شود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی تصریح کرد: مردم با خلق حماسه سیاسی انتخابات به دشمن تودهنی زدند و برگزاری انتخاباتی پرشور باعث دمیده شدن روح امید در جامعه شد ضمن اینکه نیرو‌های جبهه انقلاب نیز در قضیه انتخابات با بصیرت و برنامه عمل کردند.

امام جمعه دزفول بر ضرورت پیگیری مسیر حاکم کردن گفتمان اسلامی با جدیت و عقلانیت تاکید کرد و اظهار داشت: مجال تجربه و اشتباه را نداریم، مدیرانی توانمند، انقلابی، جهادی، استکبارستیز و مردم دار باید مسوولیت را به دست گیرند و در راه خدمت ذره‌ای مماشات نکنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هر مدیری توانمند نیست و روحیه انقلابی ندارد باید کنار برود، مدیران جوان دزفولی برای دولت سیزدهم معرفی شدند، گفت: قطعی‌های مکرر برق و خاموشی‌های نامتعارف مردم را کلافه کرده است، مسئولان باید تدبیر بهنگام داشته باشند، باید در زمینه توسعه نیروگاه‌های برق قوی‌تر عمل می‌شد.

او ادامه داد: در دوره انتقال مسوولیت به دولت جدید هستیم، باید مراقب باشیم دشمن از این وضعیت سوء استفاده نکند و از آب گل آلود ماهی نگیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.