نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری اصلی ترین وظیفه منتخبان را، رفع نیازهای ضروری مردم دانست و گفت: باید توجه داشت که منتخب مردم از جمله اعضای اسلامی شورای شهر منتسب به نظام جمهوری اسلامی هستند و البته مدال افتخار و موهبت الهی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز، ضمن خوشامدگویی به اعضاء منتخب ششمین دوره شواری اسلامی شهر شیراز، گفت: حقیقتاً خداوند متعال را شاکریم هم از حضور مردم در انتخابات و هم به جهت انتخاب افراد صالح و شایسته و بنده مکنونات قلبی خودم را از این انتخابات خدمتتان عرض می‌کنم هم در مسئله ریاست جمهوری و هم در مسئله شورا‌های استانی و حقیقتاً حمد و سپاس خدا را بر این نعمت و موهبت بجا می‌آورم.

او افزود: بحمدالله شاهدیم در شیراز یک مجموعه نیرو‌های انقلابی و ولایی و آماده به خدمت برای مردم در جهت کسب رضای خدای متعال به عنوان اعضاء شورای اسلامی شهر انتخاب شدند و این خود جای شکرگزاری دارد، در یک کلمه امیدواریم ان شاءالله تعالی جایگاه شورای شهر به معنای واقعی و به آن هدفی که چندین دوره تشکیل شده است و اساساً معتقدیم جزء مبانی مهم مکتبی ما است برگردد.

آیت الله دستغیب با ذکر روایتی از امام موسی بن جعفر (ع) اصلی ترین وظیفه منتخبان را ، رفع نیازهای ضروری مردم دانست و ادامه داد: امام هفتم شیعیان می فرمایند: «خدا بندگانی دارد روی همین زمین می شتابند در انجام نیازهای مردم حوائج مردم این ها روز قیامت در امان هستند» ، البته مراد از حوائج اعم از نیازهای فردی و جمعی مقطعی و دائمی در محدوده وظایف مقرره شوراهای اسلامی و خارج از آن است که حتی الامکان گره از کار مردم باز کنند خدمت رسانی نمایند بدون اینکه از آنها توقع و انتظاری داشته باشد.

مسئول مدرسه علمیه رضویه شیراز اظهار داشت: این نکته را باید توجه داشت که منتخب مردم از جمله اعضای اسلامی شورای شهر منتسب به نظام جمهوری اسلامی هستند و البته مدال افتخار و موهبت الهی است.

او بیان کرد: ما به شما عزیزان، منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی بسیار امیدواریم و می‌خواهم عرض کنم که این یک مجموعه‌ای است که نه فقط برای خود اشخاص یک نام و یاد خیری باشد و آن یاد و نام خیر منظور شهرت و این بحث‌ها نیست منظور اینست که وقتی مردم به این نام می‌رسد از او ذکر خیر بشود و برایش دعا کنند.

 نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود: به خاطر داشته باشید از الطاف خداوند به بندگان صالح و خالص خودش هدایت و توفیق است، انشاءالله این شورا به دل‌های مردم نور امید را خواهد تاباند.

آیت اللع دستغیب گفت: بنده جزء معتقدین به این معنا هستم که شورا از ضروریات است، البته اگر حقش اداء شود و امیدوارم عملکرد شما هم برای خصوص شورا و هم برای اصل انقلاب و نظام آبرو باشد و مطمئنا در پرتو سعی وتلاش و مراقبه و توکل به خدای متعال و همراهی و مشاوره امکان پذیر خواهد بود

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار