سه طرح بهداشت و درمان در سی و ششمین آیین پویش ره سلامت به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در مهاباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد با کیفیت ۱۶ اسلایدی و هزینه ۵۰ میلیارد ریالی که جز نیاز‌های اولویت دار این بیمارستان بود امروز به بهره برداری رسید.

بهاءالدین حسینی اضافه کرد: ۲ دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان مهاباد برای تامین اکسیژن بیماران به ویژه افراد درگیر با بیماری کووید۱۹ با ظرفیت تولید هزار و ۲۰۰ لیتر در دقیقه و هزینه ۴۹ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

او بیان کرد: همچنین آزمایشگاه مرکز بهداشت جامع سلامت با ۴۰۰ متر مربع زیربنا و با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال هزینه سومین طرح افتتاحی حوزه بهداشت و درمان در مهاباد بود که از طریق ویدیو کنفرانس توسط وزیر بهداشت افتتاح شد.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته برای افتتاح طرح‌های درمانی وارد آذربایجان غربی شد و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

اقدامات بسیار قابل توجهی به همت دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان آذربایجان غربی صورت گرفته است که نتیجه آن افزایش بسیار زیاد تعداد تخت‌های بیمارستانی و نزدیک شدن سرانه تخت به جمعیت دراستان به متوسط کشوری است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.