مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از دریافت ۳۷۰ اثر در جشنواره بین‌المللی قصه گویی تا پایان خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بهناز ضرابی‌زاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از پایان مهلت ثبت نام جشنواره بین‌المللی قصه گویی در همدان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان در حوزه‌های بخش علمی تا پایان مرداد و بخش پادکست و ۹۰ ثانیه‌ای تا پایان تیرماه فرصت دارند آثار خود را به آدرس www.kanoonfest.ir ارسال کنند.

او تاکید کرد: محورهای موضوعی این جشنواره شامل «امیدها و آرزوها »،«شادی‌ها و غم‌ها» و «ایثار و از خودگذشتگی» است که بخش سوم شامل موضوعات جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای هسته‌ای و مدافعان سلامت است.

ضرابی‌زاده با بیان اینکه شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد، افزود: در سال‌جاری علاوه بر بخش‌های صحنه‌ای، قصه گویی، بخش ۹۰ ثانیه‌ای و بخش پادکست، بخش علمی مقاله نیز به بخش‌های ذکر شده اضافه شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان یادآور شد: در این جشنواره ۲۷۳ نفر در بخش علمی، ۵۲ نفر در بخش ۹۰ ثانیه‌ای، ۱۵ نفر پدربزرگ و مادربزرگ همدانی و یک نفر نیز در بخش بین‌المللی شرکت کرده است.

او ادامه داد: از بین این افراد ۲۴ نفر برگزیده خواهند شد که ۸ نفر از این افراد به مرحله منطقه‌ای و ۳ نفر به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

ضرابی‌زاده تاکید کرد: در همدان قصه‌گوهای خوبی با روایت‌های جالب و تأثیر گذار وجود دارند که به همین دلیل حضور آنها در این جشنواره برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه حضور این قصه‌گوها افتخاری برای فرهنگ استان محسوب می‌شوند.

او گفت: اختتامیه جشنواره در آذرماه و شب یلدا در صورت مساعد بودن شرایط کشور از منظر شیوع کرونا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: پرورش فکری ، قصه گویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.