مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کرمان از برگزاری کارگاه برخط آموزش سرودن شعر خبر داد.

علیرضا اسلامی مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کرمان در گفت و گو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: عدالت آموزشی و پرورش استعداد‌های مغفول در عرصه هنر از اهداف جدی حوزه هنری کرمان است و همیشه در شهر‌های بزرگ زمینه مناسب برای به بلوغ رسیدن استعداد‌های هنری وجود داشته و در این مسیر تنها چالش ممکن اراده آن فرد بوده است.

او افزود:، اما در شهر‌های کوچک و مناطق روستایی وضعیت فرق می‌کند و می‌طلبد نهاد‌های فرهنگی برای ایجاد عدالت آموزشی در عرصه هنر وارد میدان شوند.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کرمان با اشاره به برگزاری دوره‌های برخط در حوزه داستان‌نویسی، هنر‌های تجسمی، تصویری و تاریخ‌شفاهی بیان داشت: هنرجویانی از سراسر استان در دوره‌های برخط مدرسه مجازی فرهنگ و هنر حوزه هنری کرمان شرکت کرده‌اند و جدیدترین برنامه ما یعنی کارگاه آموزش شعر نیز در همین بستر برگزار می‌شود.

علیرضا اسلامی  تصریح کرد: عموم علاقمندان به آموزش سرودن شعر می­‌توانند با ارسال عدد ۳ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۳۴۱۰۰۰ درخواست خود را برای شرکت در کارگاه آموزش شعر ثبت کنند و یا برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرکت در این کارگاه با شماره تلفن ۰۳۴۳۲۲۶۲۶۷۰ داخلی ۹ تماس بگیرند و یا اینکه به حوزه هنری استان کرمان (به آدرس خیابان امام خمینی (ره) کوچه شماره ۸) مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: حوزه هنری ، شعر خوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار