تیم ملی فوتسال کشورمان پیش از شرکت در مسابقات جام جهانی، روزهای ششم و هشتم شهریور ماه در ۲ بازی دوستانه به مصاف بلاروس می رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان قبل از شرکت در مسابقات جام جهانی قرار است شهریور ماه در ۲ بازی دوستانه به مصاف بلاروس برود.

طبق هماهنگی هایی که کمیته فوتسال با فدراسیون فوتبال بلاروس انجام داده است، این بازی در روزهای ششم و هشتم شهریور ماه در بلاروس برگزار می شود. بعد از این بازی ملی پوشان روز نهم شهریور ماه به ایران برگشته و روز ۱۸ شهریور ایران را به مقصد لیتوانی جهت شرکت در مسابقات جام جهانی ترک می کنند.

پیش از این تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است از ۳ تا ۹ مرداد ماه در تورنمنتی ۸ جانبه به مصاف تیم های مختلف جهان برود. این بازی ها به میزبانی تایلند و با حضور تیم های ازبکستان، لیتوانی، تاجیکستان، مصر و کوزوو در بانکوک برگزار می شود.

نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می شود. تیم ملی فوتسال کشورمان در این بازی ها در گروه ششم با تیم های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه شده است و در اولین بازی خود روز سه شنبه ۲۳ شهریور باید به مصاف صربستان برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار