عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال از بخش‌های مختلف مجموعه ورزشی شهید سردار سلیمانی که ورزشگاه اختصاصی باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر است، بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی و امین نوروزی مشاور پزشکی فدراسیون فوتبال با همراهی شهباز حسن‌پور رئیس مجمع نمایندگان استان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، محسن سلاجقه سرپرست و دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان، امیرفرشاد تفکری رئیس هیئت فوتبال استان یزد، ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و مسئولان محلی از بخش‌های مختلف مجموعه ورزشی شهید سلیمانی سیرجان بازدید کردند.

از ویژگی‌های این ورزشگاه می‌توان به جایگاه ویژه استاندار، جایگاه خبرنگاران، اسکوربوردی که گفته می‌شود از با کیفیت‌ترین اسکوربورد‌های فوتبال ایران است، چمن مرغوب و با کیفیتی که به صورت اتوماتیک درجه گرمایش و سرمایش آن کنترل می‌شود، نور فوق العاده عالی، سیستم صوتی مجهز، رختکن‌های بزرگ و مجهز، نیمکت‌های جدید، جایگاه استاندارد برای عوامل صدا و سیما و... اشاره کرد.

بازدید عزیزی‌خادم از مجموعه ورزشی سردار سلیمانیِ سیرجان

عزیزی‌خادم پس از شرکت در مراسم افتتاح آکادمی گل‌گهر و بازدید از مجموعه ورزشی شهید سلیمانی راهی شهربابک شد تا از ورزشگاه‌ها و زیرساخت‌های ورزشی آن شهر هم بازدید کند.

بازدید عزیزی‌خادم از مجموعه ورزشی سردار سلیمانیِ سیرجان

او سپس عازم رفسنجان می‌شود.

بازدید عزیزی‌خادم از مجموعه ورزشی سردار سلیمانیِ سیرجان

بازدید عزیزی‌خادم از مجموعه ورزشی سردار سلیمانیِ سیرجانانتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار