سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: از امروز ۱۷ تیرماه به مدت دو هفته اعمال محدودیت‌های پنج‌گانه تحت عنوان طرح جامع هوشمند در سطح استان اصفهان به صورت ویژه اجرا می‌شود.

حجت الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: با توجه به رنگ بندی جدید شهر اصفهان مقرر شد در شهرستان‌های قرمز شامل اصفهان، اردستان و کاشان از امروز ۱۷ تیر ماه به مدت دو هفته محدودیت‌های پنج گانه کرونایی اعمال شود.

او افزود: در شهرستان‌های قرمز کرونایی ادارات به صورت یک سوم حضور کارمندان و دو سوم دور کاری دایر خواهند بود و در شهرستان‌های نارنجی ادارات به صورت ۵۰ درصد حضور کارکنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان اظهار کرد: در شهرستان‌های قرمز مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ اجازه فعالیت ندارند و در شهر‌های نارنجی فقط مشاغل ۳و۴ فعال هستند.

غلامی ادامه داد: به مدت دوهفته مراسم مذهبی و نماز جمعه در کلان شهر اصفهان این هفته برگزار نمی‌شود.

او افزود: ورود کلیه خودرو‌های غیر بومی به اصفهان ممنوع است و اگر در شهر خودرویی با پلاک غیر بومی دیده شود شامل جریمه یک میلیون تومان می‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ادامه داد: ورود به تمام شهر‌های گردشگری مانند سمیرم، نطنز، باغ‌بهادران، قمصر و ... نیز ممنوع است و خودرو‌های خاطی مشمول جریمه می‌شوند.

غلامی گفت: بوستان‌ها و مراکز تفرجگاهی دو هفته حداقل روشنایی را خواهند داشت و بنابراین هرگونه تجمع در این مکان‌ها ممنوع است.

او ادامه داد: همچنین تمام اماکن ورزشی و آموزشی نیز تعطیل و رستوران‌ها فقط مجاز به فروش غذای بیرون بر هستند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.