سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در اصفهان گفت: از مردم می‌خواهیم برای جلوگیری از بروز دوباره وضعیت قرمز کرونایی نهایت همکاری ، همراهی و مراقبت را داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: رعایت هرچه بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دوری از حضور در تجمعات بیش از قبل تاکید می‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان با اشاره به اینکه اکنون ۱۴ شهرستان استان اصفهان دارای وضعیت نارنجی (پر خطر)، ۹ شهرستان زرد (خطر متوسط) و شهرستان اردستان قرمز (بسیار پر خطر) است ادامه داد: در صورت بی احتیاطی و بی‌تفاوتی شاهد افزایش شهر‌های قرمز، بیشتر شدن مبتلایان و مرگ و میر هموطنان خواهیم بود.

او اضافه کرد: کاهش روشنایی پارک‌ها و بوستان‌ها در دستور کار قرار گرفته است تا حضور مردم و دورهمی در این اماکن به کمترین میزان برسد.

غلامی با اشاره به وضعیت خطرناک برخی استان‌ها تصریح کرد: از ورود خودرو‌های غیر بومی از استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد و کرمان به اصفهان جلوگیری می‌شود و جریمه یک میلیون تومانی در انتظار خودرو‌های متخلف است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.