فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران انتظامی شهرستان تفتان موفق به شناسایی و دستگیری شرورمسلح شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی دریافت گزارش‌های مبنی بر شرارت‌های سریالی فردی سابقه دار در شهرستان تفتان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آن شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: با توجه به فراری بودن این شرور و نامشخص بودن محل اختفاء او، تلاش گسترده‌ای برای دستگیری این فرد آغاز که با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی ماموارن انتظامی، مخفیگاه متهم در یکی از روستا‌های شهرستان تفتان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در یک عملیات مقتدرانه متهم داخل مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل علاوه برکشف مقادیری اموال مسروقه یک دستگاه بی سیم دستی، ۲ قبضه سلاح کلاش، ۲ قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح وینچستر به همراه ۸ تیغه خشاب با ۷۸ فشنگ جنگی و مقادیری مهمات جنگی دیگر کشف شد.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: مشارکت در قتل، حمل و نگهداری سلاح گرم، قاچاق مواد مخدر، سرپیچی و تمرد از قانون، سرقت‌های مسلحانه و ..، از جمله شرارت‌های این متهم است که در دستگاه‌های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به معرفی این شرور سابقه دار به دستگاه قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار