دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: با متولیان برگزاری جشن افتتاحیه بام نهاوند به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی برخورد قانونی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عباس آزادبخت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند باتاکید براینکه تهدید علیه بهداشت عمومی جرم محسوب می‌شود، بیان کرد با متولیان برگزاری جشن افتتاحیه بام نهاوند به دلیل  رعایت نکردن  نکات  بهداشتی برخورد قانونی می‌کنیم.

او افزود: ما مکلف به اجرای قانون هستیم و مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی کرونا جزو قوانین بوده و لازم الاجرا است.

آزاد بخت ابراز داشت: در قانون مجازات اسلامی صراحتاً تهدید علیه بهداشت عمومی جرم تلقی شده است و از آن جایی که کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند معتقدند هرگونه اجتماعی، بدون رعایت نکات بهداشتی تهدید علیه جان مردم است، با توجه به مراسم افتتاحیه بام نهاوند که با حضور جمعیت زیادی از مردم بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد این اقدام یک جرم محسوب می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: یک روز پس از برگزاری مراسم جشن افتتاحیه بام نهاوند با توجه به گزارش شبکه بهداشت و درمان و گزارشات مردمی پس از دریافت استعلام از مراجع مربوطه علیه متولیان برگزاری مراسم افتتاحیه بام نهاوند به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی اعلام جرم شد و پس از تشکیل پرونده موضوع در مراجع قضایی در حال بررسی است.

او با اشاره به اینکه در برخورد با تخلف‌ها هیچ گونه تعارف و ملاحظه‌ای وجود ندارد، گفت: امیدواریم مردم و مسئولین ضمن احترام به قوانین و مقررات در راستای حفظ سلامتی جامعه، در کنترل این بیماری، همکاری کنند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.