آیین تجلیل از از ۱۱ دانش آموز برگزیده المپیاد‌های علمی دانش آموزی در سالن شهید سلیمانی شهرستان زرند با حضور مسئولان محلی برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین کاظمی مدیر آموزش و پرورش زرند در آیین تجلیل از برگزیدگان المپیاد‌های علمی دانش آموزان این شهرستان گفت: گسترش و پرورش تفکر پژوهش در جامعه به ویژه در بین دانش‌آموزان و ایجاد بستر و فضا برای ابتکار، خلاقیت و نوآوری در مدارس یکی از ماموریت‌های مهم آموزش و پرورش است.

او افزود: برگزاری سالانه المپیاد‌های علمی و جشنواره‌های خوارزمی در مقطع متوسطه و جابربن حیان در مقطع ابتدایی از اقداماتی است که در این زمینه صورت می‌گیرد.

کاظمی کسب دانش همراه با مهارت‌آموزی و کسب تجربه را رمز موفقیت دانش‌آموزان در مسیر آینده شغلی دانست و تصریح کرد: آموزش بر مبنای پژوهش و جستجوگری و مسئله‌شناسی در چارچوب مواجهه با مسائل روز زندگی، مسیر ارزشمندی برای آینده علمی و فرهنگی کشور رقم خواهد زد.

او کسب رتبه‌های برتر در کنکور و المپیاد‌های علمی را در تاثیرپذیری و ایجاد انگیزه در بین دانش‌آموزان موثر دانست و افزود: بسط عدالت آموزشی و برنامه‌ریزی برای شناسایی و پرورش استعداد‌های علمی و عملی دانش‌آموزان یکی از اهداف محوری آموزش و پرورش در سال‌های اخیر است.

در این آیین از ۱۱ دانش آموز برگزیده المپیاد‌های علمی دانش آموزی شهرستان زرند با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.