مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: عملیات اجرایی حدود ۱۰۰۰ واحد مسکن اقدام ملی به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهر کرمان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در جلسه شورای مسکن استان کرمان که با حضور محمود زاده معاون وزیر راه و شهرسازی، زینی وند استاندار و مدیران عضو شورای مسکن استان کرمان به صورت ویدو کنفرانس برگزار شد، گفت: از ابتدای مهرماه ۹۷ طرح اقدام ملی مسکن در کشور کلید خورده و تاکنون پنج مرحله ثبت نام انجام شده است.

او افزود: ۶۰ هزار و ۲۳۳  نفر در استان کرمان ثبت نام اولیه داشته اند و از این تعداد ۱۹  هزار و ۴۹۵ نفر واجد شرایط بوده و ۹ هزار و ۵۷۰ نفر مدارک تحویل داده اند.

حاجی زاده با اشاره به اینکه ۳۱۶  میلیارد تومان آورده افرادی است که مدارک تحویل داده اند، تصریح کرد: از این تعداد ۵ هزار و ۸۳۱ نفر به پروژه‌ها معرفی شده اند.

او بیان کرد: در شهر کرمان بیش از ۱۹ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده و بیش از هزار نفر به پروژه‌ها معرفی شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکی از نهاد‌هایی است که در طرح اقدام ملی مسکن مشارکت دارد، گفت: عملیات اجرایی حدود هزار واحد به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهر کرمان آغاز و هزار و ۱۱۶ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر سیرجان افتتاح شده است.

او افزود: ۲۱۰  واحد طرح اقدام ملی مسکن نیز آماده افتتاح است و به زودی مراسم افتتاح آن برگزار می‌شود.

صادقی نماینده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیز در این جلسه گفت: بزرگترین مشکل نداشتن نگاه ملی دستگاه‌ها به بحث مسکن است و شاهد هستیم که به آن نگاه بخشی دارند.

او افزود: ۶۴  هکتار زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر کرمان اختصاص داده شده که مسئولیت دریافت پروانه شهرداری با اداره راه و شهرسازی بوده است.

صادقی با اشاره به مشکل تامین آب برای عملیات ساختمانی و شرب کارگری در محدوده پروژه اقدام ملی کرمان بیان کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی همدل و همراه نشوند، طرح اقدام ملی مسکن به نتیجه لازم نخواهد رسید.

انتهای پیام/ب

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار