سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره موضوعات مختلف صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ بیان کرد: هر باشگاه درخواست اولیه خود را بعد از حدود گذشت ۲ ساعت از بازی تقدیم مسئول برگزاری مسابقه و فردای بازی درخواست خود را به ارکان قضایی و دبیرکل ارسال می‌کند. کمیته انضباطی هم به محض دریافت درخواست در رابطه با موضوع مورد اعتراض از ما استعلام لازم را می‌گیرد و خودشان تصمیم‌گیری کرده و رای را صادر می‌کنند.

او افزود: ما هر هفته با توجه به وجود سامانه‌ای در سازمان، لیست محرومین هر تیم را به باشگاه‌ها اعلام می کنیم و آن‌ها لیست را امضا می‌کنند. اما این ملاک برای تصمیم‌گیری ارکان قضایی نیست و فقط جنبه اطلاع‌رسانی دارد. بعد از ۳ الی ۴ هفته یک باشگاه فیلمی را آورده که اصلا این گل به نام این بازیکن ثبت شده یا اصلا این کارت اشتباه بوده است.

مهدی خاطرنشان کرد: کنعانی‌زادگان جزء بازیکنان محروم در اطلاع‌رسانی‌های ما نبوده و ممکن است در این خصوص خطای انسانی صورت گرفته یا ادله‌ای باشد یا داور بازی گزارشی که ثبت کرده مغایر با گزارش ارسالی از سمت باشگاه‌ها باشد که معمولا این اتفاقات کم رخ می‌دهند؛ اما هر باشگاهی مجاز است که اگر اعتراضی دارد آن را ارائه دهد.

وی در پایان اظهار کرد: اگر کمیته انضباطی درخواست را دریافت کرده باشد به سرعت پاسخگوی آن خواهد بود و استعلام نهایی به هفته آتی موکول نمی‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۸ تير ۱۴۰۰
مرد باشید وبی طرف رای بدهید چرا هروقت یک طرف ماجرا پرسپولیس قانون را تغییر میدهید. و از چی میترسید از کی میترسید. از کدام مافیا
آخرین اخبار