سلمان زاده گفت: درحال حاضر اعمال محدودیت های جدید کرونایی مطرح نیست و متاسفانه محدودیت های مشخص شده قبلی رعایت نمی‌شوند.

سلمان زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:اگر موارد بهداشتی ازسوی مردم رعایت شود امیدوار هستیم که وارد موج بعدی کرونا نشویم اما باتوجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در استان های همجوار احتمال ورود به موج بعدی کرونا بسیار زیاد است.

او ادامه داد: در حال حاضر محدودیت های جدید کرونایی برای آبادان پیش بینی نشده است و باید همچنان محدودیت های مربوط به مناطق نارنجی کرونایی اعمال بشود که متاسفانه در منطقه به خوبی اعمال نمی شود.

سلمان زاده با اشاره به روند واکسیناسیون در منطقه بیان کرد: افراد گروه سنی ۷۰سال به بالا همچنان در اولویت دریافت واکسن کرونا هستند و افرادی که دوز اول این واکسن را دریافت کرده اند ،برای تزریق دوز دوم میتوانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

این مقام مسئول درپایان اضافه کرد:از افرادی که در اولویت تزریق واکسن هستند خواهش می‌کنیم در اسرع وقت جهت دریافت واکسن کرونا قبل از اعلام گروه سنی بعدی مراجعه کنند .

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.