دبیر ستاد مقابله با کرونا در بوشهر گفت: آمار صعودی بستری‌ها باعث نگرانی جدی از موج پنجم کرونا شده و نیاز است اصول بهداشتی جدی‌تر رعایت شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: آمار صعودی بستری‌ها در روز‌های اخیر باعث نگرانی جدی از موج پنجم کرونا در استان شده و نیاز است که هم استانی‌ها دورهمی‌ها را تعطیل، و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او افزود: با توجه به آمار بالای بستری‌ها، در روز‌های آینده شاهد افزایش موارد فوتی در استان خواهیم بود.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را ۴۳۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۸۳ نفر به کرونا قطعی است.

کشمیری عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۰۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۸۰ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا بودند.

او با بیان اینکه هم اکنون ۳۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، گفت: ۱۱ نفر از این تعداد، در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به ثبت ۴ فوتی جدید در استان، بیان کرد: دو مرد ۶۸ و ۶۰ ساله با سابقه بیماری کلیوی، سرطان، فشارخون و دیابت و دو زن با ۵۲ و ۲۴ ساله با سابقه بیماری اعصاب و روان و دیابت در استان قربانیان تازه کرونا در استان هستند.

کشمیری عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵۵ هزار و ۶۹۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند و هزار و ۲۸۸ نفر فوت کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.