فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۵۲۹ کیلوگرم موادمخدر در عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس شهرستان خاش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی مبنی بر قاچاق محموله سنگین مواد مخدر، از شهرستان مذکور به مرکز کشور دست یافتند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی و رصد مناطق سخت‌گذر، سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند بزرگ قاچاق را که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در مسیر خاش به منطقه «سرجنگل کورین» بودند، شناسایی و آن‌ها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعضای این باند مسلح قاچاق مواد مخدر، پس از طی مسافتی در منطقه‌ای کوهستانی در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.

وی عنوان کرد: در این عملیات با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، هر ۲ قاچاقچی مسلح دستگیر و در بازرسی از خودروی آن‌ها مقدار ۵۲۹ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۲۳ فشنگ جنگی کشف شد.

سردار طاهری با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: غیور مردان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق موادمخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.