فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۳۷۶ کیلوگرم مواد افیونی از نوع حشیش در عملیات تکاوران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان سراوان خبر داد.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان با اشراف اطلاعاتی خود سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که قصد جابه جایی محموله مخدر از مناطق مرزی آن شهرستان به مرکز کشور داشتند را شناسایی کردند.

وی افزود: جان برکفان پلیس مبارزه با موادمخدر پس از رد زنی و تعقیب و مراقبت‌های ویژه عصر دیروز خودروی قاچاقچیان را در یکی از مسیرهای کوهستانی منطقه "آسپیچ " شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح که خود را در حلقه محاصره پلیس گرفتار دیدند با رها کردن خودروهای حامل مواد و تیراندازی به مأموران به سمت ارتفاعات محل متواری شدند.

وی تصریح کرد: در نهایت با تلاش و عکس العمل سریع تکاوران پلیس یک نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودروی آنها ۳۷۶ کیلوگرم حشیش به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۳۲ فشنگ جنگی کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با پدیده خانمان سوز قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار