فرماندار مهاباد در بازدید از مراکز خرید گندم این شهرستان از پرداخت بهای خرید گندمکاران ظرف مدت هفت روز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، خدرلو فرماندار مهاباد در بازدید از مراکز خرید گندم با بیان اینکه این مراکز آماده خرید محصول کشاورزان هستند، بیان کرد: هدف از بازدید امروز بررسی آمادگی مراکز خرید گندم بود که خوشبختانه مشکلی وجود ندارد و بهای خرید گندم کشاورزان طی هفت روز به آن‌ها پرداخت می‌شود.

ایمانیان مدیر جهاد کشاورزی مهاباد هم در این بازدید با اشاره به پیش بینی برداشت حدود ۶۰ هزار تن گندم در مهاباد گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال ۳۰ تا ۳۵ هزار تن خرید گندم داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی مهاباد هم تصریح کرد: در ۴ مرکز خرید گندم مهاباد روزانه حدود ۶۰۰ الی ۷۰۰ تن خرید گندم انجام می‌شود که تا به امروز ۷ هزار و ۳۰۰ تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

احمدی رئیس بانک کشاورزی مهاباد هم از پرداخت ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بهای خرید گندم به کشاورزان خبر داد و گفت: تاکنون لیست‌هایی که مراکز خرید گندم به بانک تحویل داده‌اند ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که از این مبلغ ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تا تاریخ ۷ تیرماه تسویه شده است و میانگین پرداختی هفت روز است و ۱۰۰ درصد مبالغ هم پرداخت شده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.