رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر از اجرای طرح نذر آب برای مردم چشم انتظار سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سید کاظم بزاززاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر از اجرای طرح نذر آب هدیه‌ای از جنس مهربانی خبر داد و گفت: استان سیستان و بلوچستان در شرایطی بی سابقه از زمان همه گیری ویروس منحوس کرونا به سر می‌برد و پایین‌ترین شاخص‌های بهداشتی و کمترین بیمارستان و مرکز درمانی دارد.

او افزود: خشکسالی، نبود آب آشامیدنی و مصرف آب آلوده به همراه موج جدید کرونا دست به دست هم دادند تا جان مردم این استان را با خطر روبه رو کنند و اگر با سرعت به مردم سیستان و بلوچستان امداد رسانی نشود، فاجعه‌ای جبران ناپذیر در پیش است.

بزاززاده گفت: با توجه به گزارش‌های دریافتی از وضعیت مردم استان سیستان و بلوچستان مصرف آب آلوده از موارد خطرآفرین برای این استان است که بر همین اساس جمعیت هلال احمر استان یزد با اجرای طرح نذر آب هدیه‌ای از جنس مهربانی به مردم چشم انتظار تقدیم کند.

او با تاکید بر حس نوع دوستی مردم ایران اسلامی، گفت: مردم می‌توانند برای کمک به آسیب دیدگان خشکسالی در چهار استان شرقی کشور از طریق سامانه #۷۲۴* یا شماره حساب ۹۹۹ جمعیت هلال احمر در بانک ملی همچنین شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک ملت نذر خود را ادا کنند و در این مسیر همراه باشند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: نذر آب ، هلال احمر ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار