لطفی از تشدید نظارت بر بازار سراسر استان ایلام با گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی خبر داد.

علیرضا لطفی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان برای جلوگیری از تخلفات صنفی در عرضه کالا‌های اساسی و اقلام ضروری مردم، بازرسی‌ها گسترده و به طور مستمر در قالب گشت‌های مشترک در سطح استان ایلام در حال اقدام است و متخلفان این حوزه بدون کوچکترین اغماضی اعمال قانون می‌شوند.

او هدف از اجرای طرح‌های نظارتی را بررسی قیمتها، جلوگیری از دپوی کالا‌ها و اقلام ضروری و پایش و رصد عملکرد فعالان اقتصادی در سطح بازار اعلام کرد و افزود : با بازرسی‌های موردی و دوره‌ای در این مدت برای متخلفین پرونده تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام با اشاره به اینکه کاهش التهاب بازار مهم‌ترین رویکرد این اداره کل در راستای اجرای این طرح‌های نظارتی است، اضافه کرد: با نظارت‌های ویژه بر روند عرضه و قیمت اقلام پروتئینی، فرآورده‌های لبنی و دیگر اقلام مصرفی مورد نیاز مردم از جمله اقلام بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضد عفونی کننده، همواره تلاش داریم شرایط بهتری فراهم شود تا مصرف کنندگان از نوسان قیمت‌ها لطمه نبینند و آرامش و تعادل بر بازار محصولات حکم فرما شود.

 لطفی بیان کرد :  این بازرسی‌ها کماکان و به صورت مستمر در جهت آرامش نسبی و تنظیم بازار ادامه خواهد داشت و رؤسای محترم ادارات تعزیرات حکومتی شهرستان‌ها، ادارات صمت به همراه اتاق اصناف سراسر استان ضمن رصد بازار، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، پرونده متخلفین را به تعزیرات حکومتی ارسال خواهند کرد.

او همچنین از مردم درخواست کرد گزارشات خود مبنی بر مشاهده تخلفات واحد‌های صنفی در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، عدم عرضه، احتکار، و...، را از طریق تلفن سامانه ۱۳۵ این اداره کل و ۱۲۴ سازمان صمت ایلام اعلام کنند تا پیگیری‌های لازم انجام گیرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.