سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره تساوی این تیم برابر صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران  درباره تساوی این تیم برابر تیم نفت آبادان اظهار کرد: قبل از هر چیز خوشحالم در جایی هستم که برزیل فوتبال ایران نام دارد. از تیم داوری تشکر می‌کنم که عالی قضاوت کرد و به آن‌ها تبریک می‌گویم. به پورموسوی هم بابت این تیم خوب تبریک می‌گویم.

او افزود: گرمای هوا از کیفیت بازی کم کرده بود. تیم‌ها سعی می‌کردند بی گدار به آب نزنند. به همین خاطر  شرایط خوبی نداشتیم، اما ۲ تیم به دنبال یک بازی خوب روی زمین بودند و تعداد پاس‌ها این موضوع را نشان می‌دهد. بازی پایاپای بود و همه اتفاقات در ۵-۶ دقیقه آخر نیمه اول رخ داد. در نیمه دوم هم با توجه به اینکه انرژی بازیکنان به خاطر گرما گرفته شده بود تیم‌ها به دنبال اشتباه حریف بودند. تساوی نتیجه‌ای بود که در ادامه راه کمکی به هیچ کدام از تیم ها نمی‌کند، اما از لحاظ شکست ناپذیری مفید است. دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم.

سرمربی نساجی تصریح کرد: بازی در این گرما سخت است. امیدوارم نفت آبادان شرایط خوب خود را ادامه بدهد و ما هم در جدول به ثبات برسیم تا دغدغه‌ای نداشته باشیم.

الهامی درباره اینکه اعتراضات زیادی  به داوری داشت، گفت: به خاطر فشاری که روی تیم‌ها وجود دارد اعتراضات طبیعی است، اما باید شرایط داوران را هم در نظر گرفت. من همیشه اعتراض می‌کنم، اما امروز اعتراضی نداشتم. داوری خوب بود و تیم‌ها ضرر نکردند. امروز یکی از روز‌های خوب برای داوران بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار