سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی این تیم برابر پیکان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره  تساوی این تیم برابر تیم پیکان اظهار کرد: بازی خوبی به خصوص در نیمه دوم بود. تیم پیکان در نیمه دوم استثنایی دفاع کرد. آنها سعی می‌کردند کمترین شانس‌ را به ما بدهند. ما از آنهایی نیستم که بگوییم حریف بسته بازی کرد پیکانی ها مقاومت خوبی کردند.

او درباره عملکرد داور گفت: تاکنون در مورد داوران صحبتی نکرده‌ام. آخر فصل باید ببینیم ما چه کار و چند امتیاز کسب کرده ایم. در مجموع داوران کارشان را انجام می‌دهند. 

سرمربی سپاهان درباره عقب ماندن از پرسپولیس با این تساوی بیان کرد: واقعیت این است که رقابت سخت است. با این شرایط و نتیجه ای که ما کسب کردیم، پرسپولیس شانس بیشتری دارد که در صدر برود و از قهرمانی‌ خود محافظت کند. باید منطقی باشیم. همیشه می‌گویم وقتی ما خوب نباشیم نباید انتظار داشته باشیم آنها هم خوب نباشند. 

او افزود: هفته گذشته هم گفتم که من احتیاجی به بازیکنان دیگری ندارم. وقتی هر کدام از بازیکنان نخواهند در مجموعه ما کار کنند آن وقت تصمیم می‌گیریم. علاقه به تغییرات ندارم و دلم نمی‌خواهد بازیکن خارجی هم به تیم اضافه کنم چون آنهایی که دارم خوب هستند.

سرمربی سپاهان بیان کرد: این طور نیست که بازیکن شانسی بیاوریم و در اینجا امتحان کنیم. اینکه شانسی بازیکن بیاوریم و هزینه کنیم خوب نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار