بالاخره پرچمدار ۵G و جدید نوکیا چه زمانی عرضه خواهد شد

به زودی پرچمدار ۵G نوکیا که راه اندازی آن به تأخیر افتاده بود، عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، در حالی که HMD Global در شش ماه اول سال ۲۰۲۱ بسیار پرکار بوده و تعداد زیادی دستگاه جدید با مارک نوکیا را در سراسر جهان منتشر کرده است، اما باز هم آن تلفن هوشمند پیشرفته‌ای که از سال ۲۰۱۹ منتظر آن بودیم هنوز راه اندازی نشده است و حتی خبری هم از آن نیست.

انتظار طولانی برای این مدل گوشی نوکیا می‌تواند سرانجام در آینده نزدیک به پایان برسد، اگرچه نام رسمی پرچمدار بعدی این شرکت همچنان نامشخص است.

با توجه به اینکه پس از معرفی‌های اخیر X۱۰، X۲۰، G۱۰ و G۲۰ بعید است که گوشی رده بالای نوکیا ۸.۳، ۵G دنباله‌ای با مارک مشابه دریافت کند، منطقی است که HMD به زودی یک تکنیک X۶۰ (یا X۶۰ Pro) را برای نام آن تصویب کند. طبق گزارش جدید IT Home (از طریق Gizchina)، تأیید مستقیماً از طرف یک مدیر ارشد HMD صورت می‌گیرد، که متاسفانه اطلاعات اضافی برای اشتراک گذاری مشخصات پرچمدار اندرویدی نوکیا که مدت‌ها است مورد انتظار است، ندارد.

بالاخره پرچمدار ۵G و جدید نوکیا چه زمانی عرضه خواهد شد،

شایعات درباره گوشی آینده پرچمدار نوکیا

اگرچه شایعه‌ای اخیرا به این احتمال اشاره داشت که نوکیا X۶۰، ۵G می‌تواند سیستم عامل HarmonyOS هوآوی را به جای محبوب‌ترین سیستم عامل تلفن همراه در جهان اجرا کند، اما شرکت اچ ام دی این گمانه زنی را رد کرد.

باید دید که سرانجام این X۶۰ چقدر شبیه نوکیا ۹ PureView است. شایعه شده این گوشی مشخصات بسیار دیوانه کننده‌ای شامل دوربین اصلی Zeiss ۲۰۰ مگاپیکسلی، ظرفیت باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتزی صفحه نمایش است. مسلماً، نوکیا X۶۰ مجهز به ۵G می‌تواند در هر زمانی از امروز وارد بازار شود، اما احتمالا باید حداقل تا پاییز صبر کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار