عرضه گوشی Axon ۳۰ ۵G با دوربین سلفی زیر نمایشگر

شرکت ZTE گوشی Axon ۳۰ ۵G را با دوربین سلفی زیر نمایشگر به زودی عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت مخابراتی ZTE اواخر دسامبر گوشی هوشمند Axon ۲۰ ۵G را به عنوان اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین سلفی زیر صفحه نمایش منتشر کرد. حالا بعد از گذشت شش ماه، این برند Axon ۳۰ ۵G را آماده می‌کند که از نسخه بهتری از فناوری بهره خواهد برد.

گوشی هوشمند Axon ۳۰ ۵G از دوربین زیر نمایشگر بهبود یافته ZTE بهره خواهد برد

گوشی هوشمند ZTE Axon ۳۰ ۵G تأیید شده برای انتشار در اواخر تابستان امسال، در یک پوستر جدید با طراحی تمام صفحه و دوربین سلفی زیر صفحه نمایش دیده می‌شود که البته هنگام روشن شدن صفحه، قابل مشاهده نیست.

تلفن همراه Axon ۲۰ ۵G نیز سال گذشته به روشی مشابه رونمایی شد. نسل دوم دوربین سلفی زیر صفحه ZTE باید نتایج بهتری را ارائه دهد. باید دید آیا انتظارات را برآورده می‌کند یا خیر. همچنین انتظار می‌رود گوشی ZTE Axon ۳۰ ۵G آینده، از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره ببرد که وضوح دوربین سلفی را از ۲۰۰ppi به ۴۰۰ppi (پیکسل در هر اینچ) برساند و با این دو برابر شدن، بهتر دیده شود.

عرضه گوشی Axon ۳۰ ۵G با دوربین سلفی زیر نمایشگر

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و تنظیم دوربین پشتی همه کاره اشاره کرد که برخی از سنسور‌های آن را از ZTE Axon ۳۰ Ultra وام می‌گیرد که دارای دوربین پریسکوپ ۵ برابر و سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسل است.

شایعات حاکی از آن است که ZTE Axon ۳۰ ۵G در ۲۲ ژوئیه معرفی خواهد شد. انتشار آن باید به زودی انجام شود و در حالی که یک دوربین سلفی زیر نمایشگر قطعاً بی نظیر است، به زودی با یک رقابت سخت روبرو خواهد شد. چون انتظار می‌رود سامسونگ پیاده سازی دوربین سلفی زیر پنل خود را در Galaxy Z Fold ۳ به کار گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار