تغییر استراتژی سامسونگ در عرضه Galaxy S۲۱ FE

شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند Galaxy S۲۱ FE را با تراشه Exynos روانه بازار کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، گزارش شده است که شرکت سامسونگ به دلیل کمبود تراشه، عرضه Galaxy S۲۱ FE را برای سه ماهه آخر سال به تعویق انداخته است. انتظار می‌رفت این تلفن همراه با تراشه‌های اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام و عرضه محدود وارد بازار شود، اما طبق گزارش منابع کره جنوبی، ممکن است تغییر برنامه‌ای در عرضه ایجاد شود.

عرضه گوشی هوشمند Galaxy S۲۱ FE با تراشه Exynos

اخیرا Mae-il Business گزارش داده که گوشی هوشمند Galaxy S۲۱ FE با تراشه‌های Exynos در بازار‌های خارجی مانند اروپا و آمریکای شمالی عرضه می‌شود. شرکت سامسونگ به دلیل کمبود تراشه، تلاش می‌کند عرضه گوشی‌های جدید خود را با تراشه‌های شاخص انجام دهد.

تغییر استراتژی سامسونگ در عرضه Galaxy S۲۱ FE

شایان ذکر است سری ۲۰۲۱ گلکسی نوت به همین دلیل لغو شد. البته ظاهراً، سامسونگ نمی‌خواهد با لغو مجدد یک محصول با مشخصات بالا، این اتفاق را تکرار کند. علاوه بر این ، چیپست های مختلف برای بازارهای مختلف در شرکت سامسونگ چیز جدیدی نیستند چون سری Galaxy S نیز به طور همزمان با تراشه های Qualcomm و Exynos راه اندازی شده بود.

این گوشی سامسونگ از صفحه‌ نمایشی ۶/۴ اینچی با طراحی Infinity-O (جایگاه دایره‌ای شکل برای قرار گرفتن دوربین سلفی در قسمت مرکزی بالای صفحه‌نمایش)، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت برخوردار است. ابعاد محصول جدید شرکت کره‌ای به ۱۵۵.۷ در ۷۱/۴۵ میلی‌متر با ضخامت ۷/۹ میلی‌متر می‌رسد و انتظار می‌رود در رنگ‌بندی‌های نقره‌ای، سبز، صورتی، بنفش و سفید راهی بازار شود.

سامسونگ در نظر دارد ۲۸ مرداد گلکسی S۲۱ FE را در کنار محصولاتی ازجمله گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ معرفی کند. هنوز قیمت و زمان عرضه‌ نسخه‌ی طرفداران گلکسی اس ۲۱ مشخص نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار