توئیتر ایرادی را که در جدول زمانی "جدیدترین توئیت ها" برای برخی از کاربران وب ایجاد شده بود، برطرف می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، در اوایل امروز یک ایراد ناخوشایند باعث شد که برخی از مردم تصور کنند پلتفرم توئیتر هنگام استفاده از وب، اتصال را برای انتقال بین خوراک الگوریتمی و زمانی تغییر داده است. در طول روز، مردم وقتی متوجه شدند نماد ستاره، که به کاربران امکان می‌دهد بین دو منبع محتوا جابجا شوند، در رابط کاربری آن‌ها از بین رفته است، ناامید شدند.

گزارش ایراد در توئیتر برخی کاربران

البته به نظر می‌رسد این اشکال فقط در حساب برخی از افراد تأثیرگذار بوده است، اما این امر مانع گزارش برخی از رسانه‌ها نشد. براساس یک سند پشتیبانی قدیمی، توئیتر در حال حذف آخرین بازدید توئیت ها از وب سایت خود بود. بعداً کیوان بیک پور و حساب پشتیبانی رسمی توئیتر، اعلام کردند که این یک مشکل نرم افزاری بوده است که از آن زمان تاکنون برطرف شده است.

اینکه بسیاری از این اتفاق ناراحت شده اند، بیانگر این است که مردم به ترتیب ارسال توئیت‌ها چقدر اهمیت می‌دهند. بسیاری از کاربران از جدول زمانی این پلتفرم برای پیگیری وقایع بهره می‌برند. این چیزی است که توئیتر سرانجام در سال ۲۰۱۸ هنگامی که شروع به آزمایش راهی برای تعویض دو فید محتوا کرد، متوجه آن شد.

رفع ایراد غیرفعال شدن جدیدترین توئیت ها در توئیتر

همچنین چندی پیش، خبرها حاکی از این بود که توئیتر در نظر دارد واکنش های ایموجی سبک فیسبوک را برای توئیت ها اضافه کند. دیلن روسل توسعه دهنده اندروید یافته است که از این ویژگی جدید کاربران به زودی می‌توانند استفاده کنند. در حال حاضر ، یک نماد قلب وجود دارد که می توان برای بیان احساسات مثبت شخص در مورد یک توئیت از آن بهره برد، اما واکنش‌های جدید emoji طیف وسیعی از احساسات از جمله تفکر، گریه، اشک خنده، دست زدن و قلب را نشان می دهد. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.