شرکت توئیتر از قابلیتی جدید برای سیستم عامل iOS رونمایی کرد که به کاربر امکان افزودن توئیت به استوری اینستاگرام را می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دنیای مجازی و دنیای اپلیکیشن‌ها سال به سال یا بهتر است بگوییم روز به روز درحال پیشرفت کردن و اضافه شدن قابلیت‌های جدید هستند.پلتفرم توئیتر در تلاش است تا از رقبای خود در دنیای تکنولوژی عقب نماند و روز به روز، به فناوری و قابلیت‌های جدید دست یابد تا از این دنیای بی حد و مرز پیشی بگیرد و در این رقابت سخت جلو بیوفتد.

در پایان سال ۲۰۲۰، توئیتر آزمایش ویژگی را آغاز کرد که به کاربر امکان می‌دهد از صفحه اشتراک سیستم عامل iOS برای افزودن توئیت به استوری اینستاگرام استفاده کند. اکنون، با گذشت بیش از شش ماه، این شرکت این ابزار را برای همه کاربران iOS عرضه کرده است. با ضربه زدن روی نماد اشتراک گذاری، که در زیر هر توئیت می‌توانید پیدا کنید، و سپس ضربه زدن به گزینه استوری اینستاگرام در پایین منوی ظاهر شده، می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

توئیتر

در وضعیت فعلی این ویژگی، توئیت‌هایی که شما برای اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید به عنوان عناصر غیر تعاملی در Stories شما به پایان می‌رسند و نمی‌توانید روی یکی از آن‌ها ضربه بزنید تا آن را در متن اصلی خود در Twitter ببینید؛ بنابراین این ویژگی کمک چندانی به بازگشت افراد به توئیتر نمی‌کند، اما باعث می‌شود این توئیت‌ها در شکل نهایی داستان‌های خود خواناتر باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.