رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی گفت: مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز جزو یکی از ۱۰ مرکز آموزشی برتر کشور انتخاب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، قالیچی  رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی گفت: بر اساس نتایج سطح بندی سال ۱۴۰۰ و برای دومین سال پیاپی مرکز جامع علمی و کاربردی شهرداری تبریز به عنوان یکی از ۱۰ مرکز آموزشی برتر ایران در بین ۴۸۷ مرکز انتخاب شد.

او اظهار کرد: از این تعداد بیش از ۹۵ درصد مراکز در فرآیند ارزیابی مشارکت فعال داشته و نسبت به تکمیل فرم‌های خود اظهاری اقدام کردند در فرآیند این ارزیابی مراکز بر اساس مدلی مجتمع بر هشت عامل ۵۸ ملاک ۱۹۰ نشانگر ارزیابی و با احتساب امتیاز‌های کسب شده ۱۱۰ مرکز در یکی از سطوح چهارگانه قرار گرفتند و مرکز شهرداری تبریز جزو ۱۰مرکز اول کشور شد.

رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری تبریز گفت: با توجه به سیر تحولی عملکرد امسال مراکز در قیاس با ارزیابی گذشته بسته به میزان تغییر نمره در یکی از سطوح چهارگانه قرار گرفتند و سپس با توجه به سیر تحولی عملکرد امسال در قیاس با ارزیابی گذشته بسته به میزان تغییر نمره در یکی از حالت‌های پیشرفت مانا و پسرفت قرار گرفتند و متناسب با عملکرد از تدابیر نظارتی در قالب بسته‌های تشویقی و حمایتی ترغیبی هدایتی تذکری هشداری ارشادی اخطاری و بازدارنده برخوردار شدند.

 سلطانی ادامه داد: نتایج تفصیلی در سامانه سطح بندی در اختیار روسای واحد‌های استانی و مراکز قرار گرفته است که شهرداری تبریز برای دومین سال پیاپی جزو مراکز نخست و برتر کشور انتخاب شد.

او اظهار کرد: ۵۰ استاد در هشت رشته در مرکز علمی و کاربردی شهرداری تبریز تدریس می‌کنند و از سال ۱۳۸۸ که مرکز تاسیس شده است تاکنون حدود ۲ هزار و ۵۰۰ فارغ التحصیل در سطح کاردانی و کارشناسی وارد بازار کار شدند.

 قالیچی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی به نیابت از امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در مراسمی  که به صورت وبیناری  روز یکشنبه سیزدهم تیرماه ۱۴۰۰ با حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، اعضای هیات رئیسه و روسای واحدهای استانی با موضوع تجلیل از مراکز برتر کشور برگزار شد از  سلطانی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز به عنوان مرکز شایسته تقدیر کشوری با اهدای لوح تقدیر تجلیل و قدردانی کرد.

شایان ذکر است مرکز آموزشی شهرداری تبریز برای دومین سال پیاپی  این عنوان را در سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی کسب کرده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار