اخبار حوادث ۱۵ تیر ۱۴۰۰ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث استان بوشهر را در سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ در این بسته خبری بخوانید.

کشف کالای قاچاق از یک شناور در بوالخیر

 سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور تجاری با بیش یک میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.

 سرهنگ منصوررضا عزیزی بیان کرد: ماموران پایگاه دریابانی بوشهر با اقدامات اطلاعاتی یک فروند شناور حامل کالای قاچاق را در اسکله بوالخیر شناسایی و متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این شناور ۲۱۲ ثوب پوشاک و ۲۵۰ جفت کفش بدون مجوز گمرکی کشف شد.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه، عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف بیش از ۲۶ کیلوگرم تریاک در عسلویه

پلیس عسلویه از یک دستگاه خودرو بیش از ۲۶ کیلوگرم تریاک کشف کرد.

فرمانده انتظامی عسلویه گفت: ماموران پلیس ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی این فرماندهی از انتقال محموله مواد مخدر به استان‌های جنوبی مطلع شدند و یک دستگاه خودرو تی‌گو حامل مواد مخدر را که قصد عبور از ایستگاه ایست و بازرسی داشت، شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ پیمان فتاحی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۶ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک که به طرزماهرانه‌ای در ۵۴ عدد بسته در زیر صندلی قسمت داشبورد جاسازی شده بود کشف و یک نفر در این زمینه دستگیر شد.

 باند سارقان مغازه در کنگان متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از دستگیری اعضای باند چهار نفره سرقت خبر داد.

سرهنگ رهام رضایی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کنگان یک باند چهارنفره سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک دستگاه موتورسیکلت پاکشتی، تعداد زیادی لوازم خانگی و ابزارآلات مورد استفاده در سرقت کشف کردند.

فرمانده انتظامی کنگان افزود: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به ۹ فقره انواع سرقت شامل:سرقت سه دستگاه موتورسیکلت پاکشتی، سه فقره سرقت مغازه، دو فقره سرقت اماکن خصوصی و یک فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق در شهرستان اعتراف کردند.

رضایی از مردم خواست ضمن رعایت اصول حفاظتی و امنیتی در نگهداری اموالشان، در صورت دیدن هر گونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۴ دستگاه استخراج رمز ارز در جم

فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: چهار دستگاه استخراج رمز ارز  در این شهرستان کشف و یک نفر در این زمینه دستگیر شد.

سرهنگ سید علی مهدیان افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی از یک منزل چهار دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز در حال تولید ارز و فعال کشف کردند.

او با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص، بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.