اخبار حوادث ۱۰ تیر ۱۴۰۰؛

از شناسایی قاتل زن افغان تا کشف ۹۲ دستگاه استخراج رمز ارز

اخبار حوادث ۱۰ تیر ۱۴۰۰ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث استان بوشهر را در پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰، در این بسته خبری بخوانید.

عامل قتل زن ۲۴ ساله افغان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مردی ۲۸ ساله تبعه افغانستان که پس از قتل همسرش فراری شده بود، دستگیر شد.

 سرهنگ حیدر سوسنی افزود: ۴ تیر امسال، در پی گزارش یک فقره قتل در شهر چُغادک از توابع شهرستان بوشهر و کشف جسد زنی ۲۴ ساله کارآگاهان پلیس با توجه به شواهد و سرنخ‌ها در صحنه قتل،  متوجه شدند قاتل همسر مقتول است.

او ادامه داد: مشخص شد که قاتل پس از وقوع حادثه به همراه پسر ۴ ساله خود به استان البرز فرار کرده است که مخفیگاه او شناسایی شد و در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که قصد داشت از دست ماموران انتظامی فرار کند دستگیر و به استان بوشهر منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: متهم ضمن اعتراف به قتل، علت آن را اختلافات شخصی عنوان کرده است.

کشف ۹۲ دستگاه استخراج رمز ارز در دشتستان و تنگستان

۸۴ دستگاه استخراج رمز ارز  در دشتستان و هشت دستگاه در تنگستان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ماموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان دشتستان در اجرای طرح شناسایی و برخورد با دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، از ۱۰ منزل که در آن‌ها اقدام به استخراج رمز ارز بدون مجوز می‌شد  ۸۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در حال تولید ارز کشف کردند.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

او بیان کرد: در این زمینه ۱۰ متهم دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان هم گفت: ماموران پاسگاه انتظامی سَمَل، پس از اطلاع از نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در منزل فردی در شهر آباد، از منزل این فرد بازدید و هشت دستگاه استخراج رمز ارز فعال کشف کردند.

سرهنگ حسین خواجه با اشاره به دستگیری یک متهم، افزود: کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

او عنوان کرد: شهروندان می‌توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: با توقیف یک دستگاه خودروی سواری سمند، ۱۰ کیلوگرم تریاک پیدا شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس، یک توزیع کننده مواد مخدر که از یکی از استان‌های همجوار یک محموله موادمخدر تهیه کرده و در حال انتقال آن به استان خوزستان بود، شناسایی شد.

او ادامه داد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی با رصد دقیق جاده‌های منتهی به استان خوزستان خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و ۱۰ کیلوگرم تریاک را که ماهرانه در باک خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی دیلم  بیان کرد: یک متهم در این زمینه دستگیر شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.