پلیس قاتل جوان دشتستانی را دستگیر کرد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل جوانی اهل آبپخش دشتستان، کمتر از ۴۸ ساعت پس از وقوع جنایت دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: ساعت ۴ بامداد جمعه ۴ تیر در پی اعلام وقوع قتل جوانی در حاشیه جاده منتهی به روستای چهار برج در آبپخش دشتستان، به سرعت عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان در محل وقوع جنایت حضور یافتند.

او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته از صحنه جرم مشخص شد که جوانی ۲۷ ساله بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به قتل رسیده است و کنارش یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ نیز در حاشیه جاده مشاهده شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق و کارشناسی صحنه جرم اقدام‌های لازم را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

سوسنی گفت: در نتیجه اقدام‌های تخصصی مأموران پلیس آگاهی، عامل جنایت که سوابق متعدد شرارت داشته شناسایی و کمتر از ۴۸ ساعت پس از ارتکاب قتل در حالی که مسلح بود و قصد درگیری مسلحانه با ماموران را داشت در مخفیگاهش در شهر برازجان دستگیر شد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری و یک اسلحه کلاشینکف از متهم گفت: متهم در بازجویی‌ها و در رویارویی با شواهد ارائه شده از سوی پلیس، به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را از این جنایت اختلافات قبلی با مقتول بیان کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.