ازدحام جمعیت در مرکز تعویض پلاک با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا باعث نگرانی شهروندخبرنگار ما شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به آغاز پیک پنجم کرونا و وضعیت قرمز در تهران، تمامی اصناف به غیر از مشاغل گروه یک رسما از تاریخ یکشنبه 13 تیرماه تعطیل اعلام شد. 

تعداد شهرهای قرمز طی چند هفته‌ اخیر از ۱۲ شهر، به ۲۱ شهر افزایش یافت. بعد از ۲۱ شهر به ۳۲ شهر و سپس به ۶۳ شهر و پس از آن هم به ۹۲ شهر قرمز رسیده است.

در همین حال، افزایش تعداد شهرهای قرمز کرونایی در یک هفته اخیر، وضعیت نگران کننده‌ای را برای کشور و ورود به موج پنجم کرونا رقم زده است. این در حالی است که روند واکسیناسیون همچنان به کندی پیش می‌رود و هنوز جمعیت زیادی از کشور منتظر دریافت واکسن کووید ۱۹ هستند.

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط کنونی، بهترین و ایمن ترین اقدام برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا است.

وزارت بهداشت از شهروندان می‌خواهد برای قطع زنجیره این ویروس منحوس از حضور در اماکن سر بسته مانند رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و پارک ها و سینماها و  بانک‌ها و غیره اجتناب کنند. ولی متاسفانه برخی از اصناف ‌با وجود اعمال محدویت‌ها هم‌اکنون به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

ازدحام جمعیت و بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی در تعویض پلاک با توجه شیوع گسترده ویروس کرونا خطرناک بوده و باعث نگرانی شهروندخبرنگار ما شده است.

پیام شهروندخبرنگار: 

چرا وقتی تهران کلا قرمز شده باید تعویض پلاک دایر باشد و مرکزی برای پخش دوچندان کرونا باشد لطفا پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار