مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج از کسب رتبه دوم جهان و اول کشور در مسابقات ذهنی با چرتکه توسط دانش آموز سنندجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمد سعید کنعانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج اظهار داشت:دیانا رستمی دانش آموز سنندجی رتبه دوم جهان و اول کشور را در مسابقات محاسبه ذهنی با چرتکه UCMAS ۲۰۲۱ مالزی کسب کرد.

کنعانی گفت: این مسابقات در خرداد ماه امسال با حضور ۱۷هزار دانش آموز از ٣٠ کشور جهان به صورت آنلاین برگزار شد و دانش آموزان ایرانی مثل هر سال خوش درخشیدند و پرچم ایران را به اهتزاز درآوردند و در این میان دیانا رستمی نیز توانست در سطح خودش مقام دوم جهانی و اول کشوری این مسابقات را به دست آورد.

او افزود:در توضیح این مسابقات گفتنی است در تکنولوژی آموزشی UCMAS از محاسبات ریاضی به منظور توسعه ذهن استفاده می‌شود که این امر فراتر از علم ریاضی است چرا که در این سیستم بر روی قدرت تمرکز، مشاهدات، قدرت ذهن و قدرت تخیل و تحلیل کودکان کار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج کسب این موفقیت را به این دانش آموز برگزیده، خانواده ایشان و جامعه فرهنگیان ناحیه تبریک گفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.