استاندار قزوین گفت: کشور در سایه مشارکت جمعی و بسیج ظرفیت‌ها ساخته می‌شود و توفیق مضاعف با بهره گیری از تمامی استعداد‌ها و توانمندی‌ها به دست می‌آید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جمالی پور استاندار قزوین در مراسم افتتاحیه شهرداری شهر قشلاق، گفت: اگر می‌خواهیم کشور ساخته شود این هدف در سایه اعتماد و تکریم و احترام به جامعه محقق می‌شود.

وی افزود: شهرداران باید از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه شهر‌ها استفاده کنند.

جمالی پور با ابراز امیدواری از اینکه ارتقای قشلاق به شهر، مایه خیر و برکت برای مردم خواهد شد، خاطرنشان کرد: موفقیت در هر کاری در سایه مشارکت جمعی محقق می‌شود و کار گروهی خیلی سریعتر به سرانجام خواهد رسید.

استاندار قزوین تصریح کرد: اعضای جدید شورای شهر باید از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کنند چرا که توفیق خدمت بسیار کوتاه است و خیلی سریع از دست می‌رود.

وی افزود: از شهرداران درخواست داریم که خدمتگزار صادق برای مردم باشند و از همه ظرفیت‌های درون شهر برای خدمتگزاری بهتر به مردم استفاده کنند.

عمران و آبادانی قشلاق سرعت می‌گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین نیز در این مراسم، گفت: اعتباری را برای یکی از طرح‌های اولویت دار این شهر با دستور استاندار تأمین می‌کنیم و بعد از این عمران و آبادانی این شهر سرعت بیشتری می‌گیرد.

فرخزاد افزود: مهمترین کار شورا‌ها انتخاب شهردار است که باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشند.

ارتقای ۲ روستای آبیک به شهر

فرماندار آبیک نیز گفت: اهالی دو شهر قشلاق و زیاران، فعالان عرصه تولید و کشاورزی هستند و بخش عمده گندم شهرستان آبیک در اراضی قشلاق تولید می‌شود.

رئیس شورای شهر قشلاق هم در این مراسم گفت: برای ارتقای روستای قشلاق به شهر در ۱۴ سال اخیر حدود ۳۰۰ خانه عقب نشینی کردند و طرح هادی در معابر اجرا شد.

سیدعباس حسینی افزود: خواسته مردم این است که خیابان اصلی این شهر هرچه سریعتر ساماندهی شود و بودجه‌ای از ارزش افزوده برای ساختمان شهرداری قشلاق در نظر بگیرید.

شهر قشلاق با حدود چهار هزار جمعیت در ۱۳ کیلومتری آبیک واقع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار