مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد از غرق شدن ۲ نفر در سد این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش غواصان این سازمان جسد یکی از آنان بعداز ظهر دیروز، پیدا شد.

رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: دیروز در پی تماس مردمی با سازمان آتش نشانی از غرق شدن یک نفر در سد مهاباد خبر دادند که غواصان با حضور در محل حادثه جسد بی‌جان مرد ۲۸ ساله را از آب بیرون کشیدند.

او افزود: طبق گفته‌های شاهدان این مرد برای ماهی گیری به کنار سد مهاباد رفته و بر اثر سهل انگاری در دریاچه غرق شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: همچنین جست و جو برای پیدا کردن یک جنازه دیگر که لباس‌های او در کنار سد باقی مانده و خانواده وی نیز طی ۲۴ ساعت گذشته از وی اظهار بی اطلاع می‌کنند، ادامه دارد.

احمدی بیان کرد: با وجود هشدار‌های آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی و امور آب مهاباد مبنی بر ممنوعیت شنا، هرساله شاهد غرق شدن تعدادی از شهروندان و مسافران این شهرستان در داخل سد مهاباد هستیم.


بیشتر بخوانید


سد مهاباد یکی از سد‌های بزرگ آذربایجان‌غربی و جزء ۱۰ سد پرآب کشور است؛ جاده‌های ارتباطی مهاباد به سردشت و پیرانشهر که از حاشیه دریاچه سد عبور می‌کند مهمترین مکان گردشگری این شهرستان است که مردم به ویژه در ایام تعطیلی در کنار آن اتراق می‌کنند.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ پرسنل عملیاتی، چهار غواص با مدرک بین‌المللی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.