بالاخره تاریخ عرضه گوشی اقتصادی و میان رده شرکت وان پلاس یعنی Nord ۲ ۵G مشخص شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، به نظر می‌رسد شرکت وان پلاس بیش از تقویت حضور خود در بخش گوشی‌های پرچمدار، در حال حاضر بیشتر متمرکز بر گسترش مداوم خط تولید Nord است، زیرا انتظار می‌رود مدل‌های Core Edition (CE) ۵G و N۲۰۰ ۵G به تازگی رونمایی و عرضه شوند.

اطلاعات گوشی هوشمند Nord ۲ ۵G وان پلاس در هفته‌های گذشته تقریباً به طور کامل فاش شده و امروز، Nord ۲ ۵G تاریخ راه اندازی احتمالی خود را دریافت می‌کند.

گوشی Nord ۲ ۵G چه زمانی عرضه می‌شود؟

در حالی که Mukul Sharma (معروف به stufflistings) هنوز در موقعیتی نیست که تضمین کند تلفن در روز ۲۴ ژوئیه عرضه می‌شود، اما به نظر می‌رسد این تاریخ درست است.

تاریخ عرضه و مشخصات کلی گوشی Nord ۲ ۵G

با رجوع به سابقه می‌بینیم که، OnePlus Nord ۵G در تاریخ ۲۱ ژوئیه سال گذشته قبل از فروش (در بازار‌های منتخب اروپا و آسیا) در اوایل ماه اوت رونمایی شد. به همین دلیل، این جدول زمانی شایعه شده برای OnePlus Nord ۲ ۵G به هیچ وجه تعجب آور نیست، اگرچه در حال حاضر مشخص نیست که آیا گوشی تحت تأثیر کمبود تراشه جهانی قرار می‌گیرد یا خیر.

البته به احتمال زیاد مشخصات گوشی هوشمند Nord ۲ مجهز به ۵G ، که شامل یک صفحه نمایشگر ۶.۴۵ اینچی OLED با فرکانس ۹۰ هرتز و پردازنده MediaTek Dimensity ۱۲۰۰، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین سه گانه در پشت گوشی (متشکل از سنسور‌های ۵۰، ۸ و ۲ مگاپیکسلی) و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی همراه با ۸ گیگابایت RAM است، تغییر نخواهد کرد.

در مجموع، به نظر می‌رسد تلفن همراه OnePlus Nord ۲ جایگزین گوشی هوشمند N۱۰ می‌شود و در فهرست بهترین تلفن‌های ۵G اقتصادی که در سال ۲۰۲۱ می‌توان خرید قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار