گوشی OnePlus Nord۲ با Dimensity ۱۲۰۰ عرضه می‌شود

گفته می‌شود گوشی Nord۲ وان پلاس تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، انتظار می‌رود شرکت وان پلاس در اواخر امسال جانشین تلفن هوشمند مدل Nord خود را به بازار عرضه کند و این گوشی باید قبل از سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ وارد بازار شود. شایعات حاکی از این است که این گوشی هوشمند از تراشه Dimensity ۱۲۰۰ بهره خواهد برد.

اطلاعات گوشی هوشمند نورد ۲ وان پلاس

اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، تأیید می‌کند که گوشی‌‌های آینده وان پلاس حداقل در یکی از نسخه‌های خود دارای حافظه ۸ گیگابایتی رم خواهد بود یعنی همان چیزی است که Nord اصلی دارد. این فهرست همچنین تأیید می‌کند که گوشی Nord۲ اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند.

گوشی هوشمند Nord۲ با چیپست Dimensity ۱۲۰۰

از چند موردی که تاکنون درباره گوشی Nord۲ شنیده ایم، به نظر می‌رسد که تراشه Dimensity ۱۲۰۰ مدیاتک ، مهمترین ویژگی آن باشد. شایعات بی شماری در مورد شرکت وان پلاس مطرح شده که این شرکت با استفاده از تراشه های SoCs ساخته شده توسط کوالکام ، گوشی خواهد ساخت، اما هرگز چنین اتفاقی نیفتاده است.

طراحی OnePlus Nord ۲ بسیار الهام گرفته از سری ۹ وان پلاس است. در قسمت جلوی نمایشگر حفره ای برای دوربین سلفی وجود دارد و این نمایشگر با حاشیه‌های بسیار کمی همراه است. دکمه تنظیم صدا در سمت چپ گوشی قرار دارد، در حالی که در سمت راست دکمه پاور و دکمه اسلایدی سایلنت قرار دارد.

گوشی نورد ۲ وان پلاس می‌تواند شامل یک صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی با رزلوشن +FHD  و پنل AMOLED با فرکانس ۹۰ هرتز و احتمالا یک حسگر اثر انگشت یکپارچه برای امنیت باشد. انتظار می‌ رود این تلفن همراه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.